close

很棒的歌~

 


Oceans apart day after day
隔著海洋 日復一日

And I slowly go insane
我已逐漸失去理智

I hear your voice on the line
電話的另一頭傳來你的聲音

But it doesn`t stop the pain
但依然無法抑制我的傷痛

If I see you next to never
如果無法再見到你

How can we say forever
那還說甚麼永遠

 

Wherever you go
無論你去到何處

Whatever you do
無論你作了甚麼

I will be right here waiting for you
我會在這裡等你

Whatever it takes
無論要我付出甚麼

Or how my heart breaks
或者要讓我心碎

I will be right here waiting for you
我都會在這裡等你

 

I took for granted, all the times
我一直都將愛視為理所當然

That I thought would last somehow
無論如何都想繼續這段戀情

I hear the laughter, I taste the tears
我聽到笑聲 嚐過淚水

But I can`t get near you now 
但我仍無法待在你身旁


Oh, can`t you see it baby 
難道你還看不出來嗎 寶貝

You ve got me goin crazy 
你讓我陷入瘋狂

Wherever you go
無論你去到何處

Whatever you do
無論你作了甚麼

I will be right here waiting for you
我會在這裡等你

Whatever it takes
無論要我付出甚麼

Or how my heart breaks
或者要讓我心碎

I will be right here waiting for you
我都會在這裡等你


I wonder how we can survive
我懷疑如何繼續

This romance
這樣的愛情

But in the end if I`m with you
但如果最終我能與你相依

I`ll take the chance
我必定會掌握這個機會


Oh, can t you see it baby 
難道你還看不出來嗎 寶貝

You ve got me goin crazy 
你讓我陷入瘋狂

Wherever you go
無論你置身何方

Whatever you do
無論你所做何事

I will be right here waiting for you
我必在此處等你

Whatever it takes
無論物換星移

Or how my heart breaks
或心傷欲碎

I will be right here waiting for you
我必在此處等待你


Waiting For You
等待著你

 

 


 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    norad 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()